Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού βιωματικού προγράμματος “Αστική ανάπτυξη” εργαστήκαμε σε ομάδες των τεσσάρων, έχοντας ο καθένας διαφορετικό ρόλο, για να δημιουργήσουμε ένα βίντεο με τη μέθοδο παράλειψης χρόνου. Το βίντεό μας απέδιδε τη σταδιακή δόμηση μίας μικρής γειτονιάς, αποτελούμενης από λίγα κτίρια ή άλλα στοιχεία. Ένας μαθητής είχε το ρόλο του εικονολήπτη, ένας το ρόλο του συντονιστή της κατασκευής και οι άλλοι δύο το ρόλο των κατασκευαστών. Οι μαθητές συνεργάστηκαν άριστα μεταξύ τους και έφεραν εις πέρας τη δραστηριότητα με τον καλύτερο τρόπο.