Με το νερό ασχολήθηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ' τάξης στο 2ο project της χρονιάς με τίτλο "Το νερό... νεράκι". Η πρώτη προσέγγιση έγινε με την κατασκευή και ζωγραφική του κύκλου του νερού, ώστε να μάθουν τα παιδιά τις διαδικασίες που συμβαίνουν.
Έπειτα πέρασαν στο πείραμα, για να διαπιστώσουν με ερευνητικό τρόπο τη διαδικασία του κύκλου του νερού.
Έμαθαν μύθους και ιστορίες για το νερό, συνδυάζοντας τη γνώση της λαϊκής παράδοσης με τη γεωγραφία. Συγκέντρωσαν πληροφορίες και οργάνωσαν τις παρουσιάσεις τους για τους συμμαθητές τους.
Στη συνέχεια, αφού συζήτησαν για το πρόβλημα της μόλυνσης των υδάτων, με τη βοήθεια της κυρίας Πολύζου, κατασκεύασαν φίλτρα καθαρισμού του νερού και τα χρησιμοποίησαν για να καθαρίσουν βρόμικο νερό.
Επιπλέον, μελέτησαν πόσο νερό υπάρχει στον ανθρώπινο οργανισμό και στα τρόφιμα, με τη βοήθεια της κυρίας Νταλάπα.
Επισκέφτηκαν ακόμη το Μουσείο Ύδρευσης της ΕΥΑΘ και μέσα από βιωματικές δραστηριότητες γνώρισαν την ιστορία της υδροδότησης της Θεσσαλονίκης.
Στο μάθημα της Πληροφορικής έφτιαξαν αφίσες για την ευαισθητοποίηση σχετικά με το πρόβλημα της έλλειψης του νερού στον πλανήτη. Στα Εικαστικά, προσεγγίζοντας το νερό στην τέχνη, απεικόνισαν παραστάσεις μέσω αντικατοπτρισμού.
Με τη βοήθεια του κύριου Στέργιου έμαθαν για την τεχνική της υδροπονικής καλλιέργειας, τα πλεονεκτήματά της και την εφάρμοσαν στην πράξη, καλλιεργώντας τα δικά τους λαχανικά με υδροπονία.
Η ενότητα ολοκληρώθηκε, μελετώντας πώς το νερό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μορφή ενέργειας και τα παιδιά κατασκεύασαν νερόμυλους, τους οποίους δοκίμασαν και στην πράξη.