Στο πλαίσιο του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής και σε συνδυασμό με το μάθημα της Γλώσσας, και πιο συγκεκριμένα με τη δέκατη έκτη ενότητα του βιβλίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β' τάξης έπαιξαν ένα παιχνίδι αναγνώρισης διαφορετικών συναισθημάτων.
Αφού μεταφέρθηκαν στην αίθουσα Media, τα παιδιά με ερέθισμα τις ιστορίες “Η Αλφαβήτα Δίχως Ρο” και “Ψέμα πρωταπριλιάτικο” από το Ανθολόγιο, κατευθύνθηκαν σε διαφορετικά σημεία του χώρου ανάλογα με τα συναισθήματα που εκφράζονταν κάθε φορά. Στο τέλος, με την τεχνική "γκρο πλαν", εξέφρασαν σε ομάδες διαφορετικά συναισθήματα της ιστορίας με το σώμα και το πρόσωπο σε δυναμικές εικόνες.