Με αφορμή την ιστορία του Τριγωνοψαρούλη τα παιδιά με την κυρία Ιωάννα Στρατόγλου, δασκάλα των Εικαστικών, φαντάστηκαν και δημιούργησαν ένα θαλασσινό σχολείο, όπου μαθητές και μαθήτριες ήταν διάφορα είδη ψαριών. Ήταν ένα ευφάνταστο και δημιουργικό κολάζ.
Μετά από την εξερεύνηση του θαλασσινού σχολείου, τα παιδιά ήθελαν να εξερευνήσουν και το δικό τους σχολείο και να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για την ιστορία του. Γι' αυτόν τον λόγο, επισκεφτήκανε την κεντρική βιβλιοθήκη της Σχολής, όπου τους υποδέχτηκε με χαρά η Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης, κυρία Δαμιάνα Κουτσομίχα. Τους παρουσίασε την ιστορία των κτιρίων του campus που αποτελούν τα σημερινά σχολεία της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής.
Το ταξίδι αυτό συνεχίστηκε με μία όμορφη πεζοπορία μέσα στο campus με τη βοήθεια της κυρίας Χρύσας Πολύζου. Τα παιδιά με τη βοήθεια του χάρτη εξερεύνησαν τα διάφορα σημεία του campus και προσπάθησαν κάθε φορά να εντοπίσουν το σημείο στο οποίο βρίσκονταν. Στο τέλος, κατάφεραν και βρήκαν τον δρόμο της επιστροφής! Ήταν μία ωραία και περιπετειώδης εξερεύνηση του campus.
Με την επιστροφή τους στο σχολείο, ήθελαν να συνεχίσουν τον ρόλο των "μικρών εξερευνητών". Έτσι αναζήτησαν στο διαδίκτυο σχολεία διαφορετικών πολιτισμών και κουλτούρας από το δικό τους. Παρατήρησαν την αρχιτεκτονική των κτιρίων διάφορων σχολείων και στη συνέχεια με τη συνεργασία της κυρίας Στεφανίας Λάμπουρα, υπεύθυνης Steam, έχτισαν αυτοσχέδια ψηλά κτίρια χρησιμοποιώντας πλαστικά ποτηράκια.