ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΙΤΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
Η Αμερικανική Γεωργική Σχολή (η Σχολή) ενδιαφέρεται να αναθέσει σε εξωτερικό συνεργάτη την σίτιση των σπουδαστών και μαθητών της, σύμφωνα με τα δεδομένα που περιγράφονται παρακάτω.
Η Σχολή λειτουργεί στις εγκαταστάσεις της οικοτροφεία για τους μαθητές των Λυκείων της και τους σπουδαστές του ΙΙΕΚ και του Κολλεγίου «Δ. Περρωτής» (το Κολλέγιο) . Οι οικότροφοι μαθητές και σπουδαστές σιτίζονται στις εγκαταστάσεις της Σχολής η οποία, για αυτόν το σκοπό, διαθέτει εστιατόριο και κουζίνα. Επίσης σιτίζονται οι μαθητές των μικρότερων βαθμίδων εκπαίδευσης (παιδικός σταθμός, νηπιαγωγείο, δημοτικό, γυμνάσιο),σπουδαστές από προγράμματα ανταλλαγών με σχολές του εξωτερικού καθώς και μαθητές (6-12 ετών) που συμμετέχουν σε καλοκαιρινά προγράμματα (summer camp) που διοργανώνει η Σχολή.
Η σίτιση των ατόμων της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γίνεται καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους που ξεκινά στις 11 Σεπτεμβρίου και λήγει στις 15 Ιουνίου, εξαιρουμένων των δύο εβδομάδων των διακοπών των Χριστουγέννων, και των δύο εβδομάδων των διακοπών του Πάσχα.
Η σίτιση των σπουδαστών του ΙΙΕΚ και του Κολεγίου γίνεται καθ’ όλη τη διάρκεια του σπουδαστικού έτους, το οποίο ξεκινά για το ΙΕΚ την τρίτη εβδομάδα του Οκτωβρίου και λήγει στο τέλος του Ιουνίου, και για το Κολλέγιο την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου και λήγει στο τέλος Μαΐου, εξαιρουμένων των δύο εβδομάδων των διακοπών των Χριστουγέννων, των δύο εβδομάδων των διακοπών του Πάσχα, καθώς και διαστήματος τριών εβδομάδων τον μήνα Φεβρουάριο πριν από την έναρξη του Β’ εξαμήνου σπουδών.
Η σίτιση των σπουδαστών που συμμετέχουν στα προγράμματα ανταλλαγών, γίνεται κατά τους μήνες Σεπτέμβριο – Δεκέμβριο (12 εβδομάδες, ενδεικτικός αριθμός ατόμων 10), Ιανουάριο – Απρίλιο (12 εβδομάδες, ενδεικτικός αριθμός ατόμων 20), Ιούνιος – Ιούλιος (6 εβδομάδες, ενδεικτικός αριθμός ατόμων 40).
Η σίτιση των μαθητών που συμμετέχουν στα καλοκαιρινά προγράμματα (summer camp) γίνεται σε τρεις περιόδους των δύο εβδομάδων η κάθε μία. Στις δύο πρώτες περιόδους (μέσα Ιουνίου με Ιούλιο) ο αριθμός των μαθητών ανέρχεται συνήθως σε 240 ενώ στη τρίτη περίοδο ο αριθμός των μαθητών ανέρχεται συνήθως σε 180 (τέλη Αυγούστου έως αρχές Σεπτεμβρίου)
Το αναλυτικό πρόγραμμα και ο συνολικός αριθμός των γευμάτων δίνεται από τους υπευθύνους της ΑΓΣ στην αρχή κάθε μήνα ή πριν την έναρξη των επί μέρους προγραμμάτων.
Στα παραρτήματα του παρόντος θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με τις ημέρες σίτισης και τον αριθμό των γευμάτων, με βάση τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα στοιχεία, καθώς και τρία εποχικά τυπικά εβδομαδιαία μενού.
Εκτός από την σίτιση των μαθητών και σπουδαστών μας, ο εξωτερικός συνεργάτης θα επιμελείται και την διαχείριση των εκδηλώσεων catering εντός των εγκαταστάσεων της ΑΓΣ καθώς και τη λειτουργία των κυλικείων των σχολείων της.
Η συνεργαζόμενη εταιρία θα έχει πλήρως την ευθύνη σίτισης των μαθητών και σπουδαστών της Σχολής καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, αποδεχόμενη τους παρακάτω όρους:
Η οικονομική προσφορά των υποψηφίων εταιριών θα αναφέρεται σε κόστος ανά μερίδα για κάθε γεύμα. Θα πρέπει επίσης να συνοδεύεται με περιγραφή των ποιοτικών χαρακτηριστικών των τροφίμων του εν λόγω μενού. Επιπλέον, η προσφορά θα περιλαμβάνει ποσοστό προσφερόμενης ανταποδοτικής εισφοράς προς τη Σχολή για:
Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι για 3 έτη με δικαίωμα μονομερούς, εκ μέρους της Σχολής, ανανέωσης για επιπλέον 3 έτη, εφόσον δεν υπάρχει παραβίαση των όρων της σύμβασης αλλά και λόγος διακοπής αυτής από την πλευρά της ΑΓΣ.
Οι ενδιαφερόμενες εταιρίες θα πρέπει να έχουν εκτενή αποδεδειγμένη εμπειρία και ενεργή ενασχόληση με τη σίτιση μεγάλων ομάδων ατόμων και να είναι καταχωρημένες για τη δραστηριότητα τους στα αντίστοιχα αρχεία των ελεγχόμενων από τους αρμόδιους φορείς εταιριών.
Εκτός από πληροφορίες για τις υπηρεσίες και το πελατολόγιο τους θα πρέπει να προσκομίσουν:
Για τις εταιρίες που θα προκριθούν στην τελική διαδικασία αξιολόγησης, η Σχολή διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει επιπλέον στοιχεία σχετικά με την νόμιμη εκπροσώπηση, φερεγγυότητα, συστήματα διαχείρισης ποιότητας, ενημέρωση περί της εξέλιξης προηγουμένως αναληφθέντων έργων κ.λ.π.
Πριν την τελική επιλογή θα διενεργηθεί ποιοτικός και γευστικός έλεγχος των προτεινόμενων μερίδων φαγητού.
Με την τελική επιλογή της αναδόχου εταιρείας σίτισης και πριν την υπογραφή του συμφωνητικού, θα απαιτηθεί να κατατεθεί στη Σχολή εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης των όρων της συμφωνίας, ποσού Ευρώ 100.000.
ΛΟΙΠΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Οι προσφορές θα πρέπει να αποσταλούν:
Η διαδικασία αξιολόγησης των υποψηφίων διενεργείται σύμφωνα με τους εσωτερικούς κανόνες και πολιτικές της Σχολής και, ως εκ τούτου, η τελική επιλογή του συνεργάτη είναι στην απόλυτη διακριτική της ευχέρεια.
Συνοδευτικά παραρτήματα
Για περισσότερες θέσεις που δημοσιεύονται στα αγγλικά, πατήστε εδώ.
Πλήρωση εποχικής θέσης στο Εκπαιδευτικό Πτηνοσφαγείο της Σχολής
Θέση πλήρους απασχόλησης για Βοηθό Λογιστηρίου στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή
Αποστολή της Θέσης:
Αναζητούμε έναν Βοηθό Λογιστηρίου για να εκτελεί καθημερινά λογιστικά καθήκοντα που θα υποστηρίζουν την ομάδα της Οικονομικής Διεύθυνσης.
Περιγραφή της Θέσης:
Απαραίτητα προσόντα:
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να αποστείλουν την επιστολή ενδιαφέροντος και το βιογραφικό τους σημείωμα μέχρι τις 10 Δεκέμβριου 2023 μόνο ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: hr@afs.edu.gr. Το e-mail θα πρέπει να έχει θέμα: Application for Position in the Department of Finance. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού, τηλ.: 2310 492706.
Position of Vice-President for Academic Affairs at the American Farm School and Perrotis College
The American Farm School was founded on the outskirts of Thessaloniki in 1904. Building on more than a century of tradition cultivating stewards of the land, the Farm School programs, which range from pre-K through higher education undergraduate and graduate studies, prepare future leaders who value and understand the sustainable use of natural resources, preservation of the environment, application of the life sciences for solving problems, and effective utilization of information technology. True to its mission, the American Farm School is preparing leaders for service to society as responsible and knowledgeable citizens.
The AFS historic Secondary School offers contemporary academic instruction in science and technology, and practical skills instruction in ecologically sound agriculture and food production and processing systems. Many of the students in the Secondary School board on campus and the School offers a comprehensive residential life program. Recently, the Institution successfully launched an innovative primary education division with a focus on environmental education and experiential learning.
Perrotis College, which offers B.Sc. and M.Sc. degrees in the fields of Environmental Systems Management, Environmental Science, International Business, Digital Marketing and Food Science and Technology, is under the institutional umbrella of the American Farm School. The College is accredited by the New England Commission of Higher Education in the U.S., and Cardiff Metropolitan University. The Farm School also offers vocational initial and continuing education programs to youth and adults through its Vocational High School, Junior College, Institute for Vocational Training, and Lifelong Learning Department.
Position scope
Reporting to the President of the Institution, the Vice-President (VP) for Academic Affairs will provide leadership and direction to all our educational departments consistent with the goals and mission of the Institution to ensure excellence and integration of the academic programs throughout the Institution, with emphasis on the higher levels of education. The VP for Academic Affairs will be an efficient manager of people and projects, an integrator of other units on campus such as the Educational Farm and HUB for Innovation,and a relentless driver of continuous improvement.
Responsibilities
The VP for Academic Affairs is a key member of the senior leadership team, and will oversee the following programs: Pre-K through 12, Perrotis College, the Library, and student recruitment. In collaboration with the Schools’ Principals and the College Dean and Associate Deans, this individual oversees and is responsible for the successful operation of all Academic Departments, and more particularly:
Requirements and skills
Candidates should possess:
Additional personal characteristics: strong work ethic, professional integrity, exceptional interpersonal and communication skills, strategic and analytical capacity, a collaborative work style, and aptitude in decision-making and practical problem-solving.
The appointment will be open as of September, 2024. An earlier starting date could be considered.
Interested candidates should send a letter of interest electronically, a curriculum vitae and the names and contact details of three references to the e-mail address: dtheod@afs.edu.gr. The e-mail should be titled: Application for the VP for Academic Affairs position, until March 1, 2024. For more information, please contact the Human Resources Department, Despina Theodoridou, tel.: +30 2310 492740.
Applications will be treated in strict confidentiality. References will be contacted only in cases of candidates that reach the second interview stage. Candidates will be informed that their references are going to be contacted by our Human Resources Department ahead of time.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Position of Chief Operations Officer at the American Farm School
Position summary
The American Farm School and Perrotis College over the years have developed a number of diverse educational services and production activities that require the skills of an experienced Chief Operations Officer (COO) to oversee the organization’s ongoing operations and procedures. The COO, together with the Vice-President (VP) for Academic Affairs, the CFO, HR, and the Head of Advancement will report to the President, and be responsible for the smooth and successful operation of the whole Institution. The COO will be an efficient manager of people and projects, and a relentless driver of continuous improvement.
The COO will be a key member of the senior leadership team. The COO will maintain control of diverse administrative and business operations, will support strategic units, and will collaborate effectively and inspire effective leadership with colleagues on campus. The goal of the COO position is to secure continuity, functionality of operations, and support of the extensive growth of programs and infrastructure on campus.
Responsibilities
Requirements and skills
A competitive salary and benefits package is offered that may include housing on campus. The appointment will be open as of September, 2024. An earlier starting date could be considered.
Interested candidates should send a letter of interest electronically, a curriculum vitae and the names and contact details of three references to the e-mail address: dtheod@afs.edu.gr. The e-mail should be titled: Application for the COO position, until March 1, 2024. For more information, please contact the Human Resources Department, Despina Theodoridou, tel.: +30 2310 492740.
Applications will be treated in strict confidentiality. References will be contacted only in cases of candidates that reach the second interview stage. Candidates will be informed that their references are going to be contacted by our Human Resources Department ahead of time.
----------------------------------------------------------------------------------
Faculty Opening at Perrotis College – B.Sc. Programs
Perrotis College invites applicants for a part-time faculty position in the B.Sc. Environmental Science program during spring semester 2024. The College offers undergraduate programs leading to the following degrees:
Position Description and Responsibilities:
Adjunct Lecturer
The successful applicants will serve as part-time lecturers during the spring 2024. He/she will teach one course requiring 3 contact hours and 1 office hour per week and will be encouraged to participate in Perrotis College sponsored research and supervise student research projects.
Successful applicants must have a background documenting his/her ability to teach the following course:
Spring2024
Required Qualifications and Experience
Preferred Qualifications and Experience
Deadline
Review of applications will begin immediately and will continue until the position is filled.
Application Materials and Contact
Applicants should submit: a letter of interest and their CV electronically only to the Human Resources Department, e-mail address: hr@afs.edu.gr. Please state in your letter the particular courses you are interested to teach.
------------------------------------------------------------------------------------