Στο πλαίσιο του βιωματικού περιβαλλοντικού προγράμματος “Αστική Ανάπτυξη” οι μαθητές της Δ’ τάξης πραγματοποιήσαμε μία διαθεματική δράση STEM, συνδέοντας την αρχιτεκτονική με τα μαθηματικά με τη βοήθεια της αρχιτέκτονος κας Χρύσας Πολύζου.Αξιοποιώντας όσα γνωρίζουμε για την έννοια της κλίμακας, συνεργαστήκαμε στις δυάδες μας για να σχεδιάσουμε μία κάτοψη της τάξης μας σε millimetre χαρτί, χρησιμοποιώντας ως μονάδα μέτρησης μία πατούσα μας. Κάθε πατούσα μας αντιστοιχούσε σε δύο κουτάκια. Η κάτοψη επομένως σχεδιάστηκε με κλίμακα 1:2.
Αφού ολοκληρώσαμε την κύρια επιφάνεια, συνεχίσαμε σχεδιάζοντας τα έπιπλα και άλλα αντικείμενα της τάξης μας. Έπειτα ονομάσαμε το σχέδιό μας και σημειώσαμε την κλίμακα σε υπόμνημα.