15. 03. 2019
Στο πλαίσιο του προγράμματος Σχολική και Κοινωνική Ζωή, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β' Δημοτικού υποδέχτηκαν την παιδοψυχολόγο του σχολείου, κυρία Εβίτα Τσαγκαρλή και όλοι μαζί έκαναν κάποιες ασκήσεις διαχείρισης προβλημάτων!
Αρχικά θυμήθηκαν το ηφαίστειο θυμού που είχαν ζωγραφίσει την προηγούμενη φορά και τα παιδιά πρότειναν διάφορους τρόπους διοχέτευσης της λάβας και διαχείρισης του θυμού. Στη συνέχεια έφτιαξαν το φανάρι της σκέψης. Κάθε παιδί ζωγράφισε τρεις κύκλους σε ένα χαρτί. Έναν κόκκινο, από κάτω έναν πορτοκαλί και από κάτω έναν πράσινο, αφήνοντας χώρο στο πλάι.
Τα τρία φανάρια αντιπροσωπεύουν τα βήματα που ακολουθώ: "Σταματώ, Σκέφτομαι, Κάνω". Τα παιδιά είπαν διάφορα παραδείγματα και έδωσαν λύσεις που μπορεί κανείς να σκεφτεί και να προτείνει, ώστε να φτάσει στη διαπραγμάτευση!