Mας πληροφορούν, μας εντυπωσιάζουν, μας μαγεύουν, μας ταξιδεύουν στο παρελθόν και στο μέλλον… Είναι τα μουσεία, μέσα στα οποία υπάρχουν όλου του κόσμου οι θησαυροί. Ώρα για εξερεύνηση!
Ξεκινώντας λοιπόν την περιήγηση τους στον κόσμο των μουσείων, τα παιδιά της Β΄ δημοτικού είδαν διαφορετικές εικονικές περιηγήσεις και εκθέματα σε όλο τον κόσμο, μέσω της εφαρμογής Google Arts and Cultures και του ιστότοπου metkids.
Στο μάθημα της γλώσσας έμαθαν για τις λεζάντες και συγκεκριμένα πώς γράφονται και ποια είναι η χρήση τους. Έπειτα περιηγήθηκαν στο campus και είδαν τις διάφορες λεζάντες των μνημείων.
Τα παιδιά αποφάσισαν να φτιάξουν το δικό τους Μουσείο. Έφεραν από το σπίτι αντικείμενα που ήθελαν να εκθέσουν και έφτιαξαν τις δικές τους λεζάντες.
Στο μάθημα των εικαστικών έφτιαξαν τα δικά τους αγγεία από πηλό τα οποία τοποθέτησαν στο μουσείο μαζί με τα αντικείμενα τους.
Φυσικά από το μουσείο δεν έλειπε μία έκθεση ζωγραφικής καθώς και αφίσες με τους κανόνες. Ακόμη μοιράστηκαν προσκλήσεις στις υπόλοιπες τάξεις, τις οποίες έφτιαξαν με αφορμή το μάθημα της γλώσσας.
Στο μάθημα της Θεατρολογίας μέσα από την τεχνική γλύπτης-γλυπτό ζωντάνεψαν διάσημα αγάλματα.
Στην τελευταία δράση τα παιδιά είδαν την περίπτωση όπου η οδηγία «Μην αγγίζετε» δεν είναι σε ισχύ. Πιο συγκεκριμένα αναρωτήθηκαν για το τι γίνεται όταν κάποιος έχει πρόβλημα όρασης και δεν μπορεί να δει τα εκθέματα. Μέσα από αυτά τα ερωτήματα ήρθαν σε επαφή με το Μουσείο Αφής και έμαθαν για την λειτουργία του και το έργο του. Τέλος προσπάθησαν με την αίσθηση της Αφής να αναγνωρίσουν κάποια αντικείμενα. Αντιλήφθηκαν ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο, ειδικά στην περίπτωση που η αίσθηση της αφής είναι μειωμένη λόγω γαντιών.
Με αυτόν τον τρόπο, η Β΄ δημοτικού είδε ότι πολλές φορές ο βασικός κανόνας των μουσείων «Μην αγγίζετε» καταρρίπτεται και την θέση του παίρνει το «Ναι, αγγίζετε!»