10. 12. 2021
Τα ζώα αποτελούν πάντα ένα πολύ αγαπημένο θέμα των παιδιών! Είναι, όμως, μόνο τα κατοικίδιά μας ζώα με τα οποία πρέπει να ασχολούμαστε; Όχι! Απαντούν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης, με αφορμή τη θεματική ενότητα «Ιστορίες ανθρώπων και ζώων».
Σε σύνδεση με το μάθημα της Γλώσσας ξεκινήσαμε το project μας με ένα απόσπασμα από το κλασικό μυθιστόρημα της Πηνελόπης Δέλτα «Ο Μάγκας». Τα παιδιά ανέπτυξαν τον περιγραφικό γραπτό τους λόγο, γράφοντας περιγραφικά κείμενα για τα αγαπημένα τους ζώα.
Στη συνέχεια τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με τα απειλούμενα είδη της Ελλάδας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρίστηκαν σε ομάδες και ετοίμασαν παρουσιάσεις για τα απειλούμενα είδη αλλά και για το τι μπορούμε να κάνουμε για να τα προστατέψουμε!
Το απόσπασμα «Η θλιμμένη αγελάδα» από το βιβλίο του Ευγένιου Τριβιζά «Ένας τάυρος που έπαιζε πίπιζα» (εκδ. Κέδρος) στάθηκε αφορμή για να συζητήσουμε για την κακοποίηση των ζώων.
Σε σύνδεση με το μάθημα της Γεωγραφίας τα παιδιά μελέτησαν τη χλωρίδα και την πανίδα της Ελλάδας, τα ενδημικά και τα προστατευόμενα ήδη. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Mapchart και δουλεύοντας σε ομάδες, ετοίμασαν θεματικούς χάρτες με τα προστατευόμενα ήδη της Ελλάδας.
A combination of students’ favorite animals and creatures and their willingness to discover more about dragons, unicorns, mermaids, dinosaurs and bizzare creatures manifested in their writing! They brought their creations to life giving them purpose, personality traits and special abilities!