Στο πλαίσιο του βιωματικού πρόγράμματος "Αστική Ανάπτυξη" οι μαθητές της Δ΄τάξης σε συνεργασία με την κα Χρύσα Πολύζου μελέτησαν την υδροδότηση της Θεσσαλονίκης. Χρησιμοποιώντας τις γνώσεις τους πάνω στους γεωφυσικούς χάρτες, αρχικά σχημάτισαν τον νομό Θεσσαλονίκης. Χρησιμοποιώντας πλαστελίνη, σχημάτισαν τον Χορτιάτη, τον Θερμαϊκό κόλπο αλλά και το πολεοδομικό συγκρότημα της πόλης.
Στη συνέχεια μελέτησαν σε χάρτες τα ρέματα τα οποία καταλήγουν στην πόλη και τα σχημάτισαν. Έτσι αντιλήφθηκαν την πορεία του νερού από το Χορτιάτη στην πόλη, τη ροή από τα "ψηλά στα χαμηλά" αλλά και την κατάληξη των ρεμάτων αυτών στη θάλασσα. Φυσικά τα παιδιά δούλεψαν σε ομάδες και τελικά σχημάτισαν τρισδιάστατους χάρτες του νομού και δίνοντας έμφαση στην υδροδότηση της πόλης.