Οι μαθητές της Δ' τάξης, αφού... μέτρησαν ο καθένας ξεχωριστά τον χρόνο που πέρασαν μακριά από το αγαπημένο τους σχολείο, ασχολήθηκαν με τη μέτρηση του χρόνου και με την επιστροφή τους στο σχολείο!
Σε σύνδεση με τα Μαθηματικά, όπου ασχολήθηκαν με τη μέτρηση του χρόνου, αλλά και με τη Γλώσσα, όπου τους απασχόλησαν οι εφευρέσεις, είδαν δύο μέσα που είχαν εφεύρει οι άνθρωποι στην αρχαιότητα, για να μετράνε τον χρόνο: το ηλιακό ρολόι και την κλεψύδρα. Φυσικά, αφού συζήτησαν τον τρόπο λειτουργίας τους, δεν έμειναν μόνο στα λόγια, αλλά κατασκεύσαν τα δικά τους ηλιακά ρολόγια και τις δικές τους κλεψύδρες. Έπειτα δοκίμασαν τη λειτουργία τους και μέτρησαν τον χρόνο, όπως οι αρχαίοι.
Πόσος χρόνος απομένει μέχρι να ξαναβρεθούμε του χρόνου άραγε;