Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Ασφαλώς... Κυκλοφορώ» οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ' Δημοτικού πραγματοποίησαν το δικό τους μοναδικό και ουσιαστικό ταξίδι στον κόσμο της ασφαλούς μετακίνησης με τα μεταφορικά μέσα. Αρχικά, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με κείμενα οδηγιών που τους ενημέρωναν για τη σωστή συμπεριφορά που χρειάζεται να έχουν οι πολίτες στον δρόμο είτε ως πεζοί είτε ως οδηγοί οποιουδήποτε μεταφορικού μέσου. Αφού μελέτησαν τα κείμενα και τα ανέλυσαν, έκαναν τη δική τους έρευνα, αναζητώντας τα σήματα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και ερμηνεύοντας τη σημασία τους. Επιπλέον, μέσα από τη διαδρομή τους στο campus της Σχολής είχαν την ευκαιρία να φωτογραφίσουν διάφορα σήματα Οδικής Κυκλοφορίας και να αξιολογήσουν τη σημασία τους στον χώρο.
Έπειτα, δουλεύοντας σε ομάδες, κατασκεύασαν μακέτες πόλεων, δημιουργώντας σε αυτές οδικό δίκτυο και προσπαθώντας να... ρυθμίσουν την κυκλοφορία τους, τοποθετώντας σήματα στα σημεία που έκριναν απαραίτητο ότι θα διευκόλυναν την κίνηση των πολιτών. Έτσι, οι μαθητές και οι μαθήτριες κατασκεύασαν και τα δικά τους σήματα, ερχόμενοι σε επαφή με τον σχεδιασμό γεωμετρικών σχημάτων.
Επιπλέον, το σχολείο μας επισκέφτηκε ο πρωταθλητής ποδηλασίας, Ιωάννης Ταμουρίδης, ο οποίος μέσα από μία πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση, μίλησε στα παιδιά για την ασφαλή κυκλοφορία με το ποδήλατο και συζήτησε μαζί τους για όλα τα μέτρα ασφαλείας που χρειάζεται να λάβει κάποιος προκειμένου να προστατεύει τον εαυτό του αλλά και τους υπόλοιπους.
Φυσικά, από τη θεματική αυτή ενότητα δε θα μπορούσε να λείπει και η απόλυτη δράση! Οι μαθητές και οι μαθήτριες επισκέφτηκαν τους Μικρούς Ήρωες παρακολουθώντας το πρόγραμμα «Κυκλοφορώ με Ασφάλεια». Τα παιδιά μέσα από παιχνίδια και ένα πλήθος βιωματικών δράσεων συνειδητοποίησαν στην πράξη πόσο σημαντική είναι η τήρηση των κανόνων για όλους.
Τέλος, μετά από όσα έμαθαν, τα παιδιά σχεδίασαν τις δικές τους αφίσες προσπαθώντας να περάσουν σημαντικά μηνύματα για την ασφαλή μετακίνηση και φρόντισαν να ενημερώσουν τους συμμαθητές τους πραγματοποιώντας μικρές παρουσιάσεις σε αυτούς.