Με τους μαθητές της Ε΄τάξης στα πλαίσια της εφαρμογής του καινοτόμου πιλοτικού προγράμματος "Αγωγή στην ακρόαση του ηχητικού περιβάλλοντος" θυμήθηκαμε τους ήχους του διαλείμματος, τους καταγράψαμε και έτσι κατανοήσαμε την έννοια του ηχοτοπίου.
Στο δεύτερο μέρος του μαθήματος βγήκαμε στην αυλή και παίξαμε ένα παιχνίδι αφύπνισης της ακρόασης μας. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, η μία ομάδα είχε δεμένα τα μάτια της και προσπαθούσε να προσανατολιστεί στο χώρο της αυλής, σε σχέση με τους ήχους που παρήγαγε η δεύτερη ομάδα, η οποία ήταν διασκορπισμένη σε τέσσερα σημεία της αυλής.