Κόκκινο, κίτρινο, πράσινο, πορτοκαλί κι όλα τα χρώματα μαζί, οδήγησαν τους μικρούς μαθητές και τις μικρές μαθήτριες της Α’ τάξης σε …χρωματιστές αποστολές! Σε συνέχεια της προηγούμενης θεματικής ενότητας για τη βροχή, η Α’ τάξη υλοποίησε επιτυχώς το επόμενο project της με θέμα "Πολύχρωμες Περιπέτειες".
Όλα ξεκίνησαν με το ουράνιο τόξο. Πότε βγαίνει, ποια είναι τα χρώματά του και πώς δημιουργείται; Μετά από τη μελέτη του φαινομένου, δόθηκε η πρώτη αποστολή: τα παιδιά έψαξαν, δημιούργησαν και φωτογράφισαν ένα ουράνιο τόξο στο σπίτι τους.
Πώς όμως "κρύβονται" τα 7 χρώματα του ουράνιου τόξου μέσα στο λευκό φως; Την απάντηση στο ερώτημα αυτό, ανακάλυψαν οι μαθητές και οι μαθήτριες, μέσα από το πείραμα με τον δίσκο του Νεύτωνα.
Σειρά είχαν τα χρώματα της φύσης, που τα παιδιά εντόπισαν έπειτα από ένα ομαδοσυνεργατικό κυνήγι χρωμάτων στον χώρο του campus!
Η εξερεύνηση συνεχίστηκε με ένα πείραμα με τη βοήθεια του οποίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες διαπίστωσαν πώς τα χρώματα σε ένα… μαγικό φίλτρο του καφέ μπορούν να αναμειχθούν με τρόπο εντυπωσιακό!
Σε σύνδεση με το μάθημα των Μαθηματικών, ακολούθησε το παιχνίδι "Bingo" με σχήματα και χρώματα και έφτιαξαν με πλαστελίνες τα γεωμετρικά σχήματα και στερεά, ενώ σε σύνδεση με το μάθημα της Γλώσσας, τα παιδιά έφτιαξαν τα δικά τους πολύχρωμα καραβάκια.
In English Writing Lab session, our avid readers read and discussed an animated story called “Nom Nom Colors”.
It's food for thought! Nom Nom Colors makes learning colors (and foods) more fun than ever before. Children love repeating the names of bright colors, tasty sweets, and delicious fruits and veggies - as the foods come to life right before their eyes!
Our first graders discussed the story with Mr. George, drew the main characters, labelled their drawings in their Blue English Notebook, completed a colorful worksheet with rainbow colors, and played a fun experiential game called “Find the Color in the Classroom”.
Αργότερα, συνδυάζοντας το πρόγραμμα της Φιλαναγνωσίας, τα παιδιά διάβασαν το βιβλίο "Ο Λύκος Ζαχαρίας θέλει να αλλάξει χρώμα" (Λαλεμαντ Οριαν, εκδόσεις Παπαδόπουλος) και αποφάσισαν να ζωγραφίσουν τον Λύκο Ζαχαρία με τα δικά τους αγαπημένα χρώματα.
Το project συνεχίστηκε με μια σειρά δραστηριοτήτων βασισμένων στο βιβλίο "Η μέρα που τα κραγιόνια τα παράτησαν" (DrewDaywalt, OliverJeffers, εκδόσεις Ίκαρος). Σε συνδυασμό και με το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής, οι μαθητές και οι μαθήτριες, μεταμορφώθηκαν στα αγαπημένα τους χρώματα και συμμετείχαν, μέσα από θεατρικές τεχνικές και παιχνίδια αυτοσχεδιασμού, στις ζωγραφιές του ήρωα της ιστορίας.
Η θεματική ενότητα ολοκληρώθηκε με την ψηφιακή έκθεση έργων ζωγραφικής που ετοίμασαν οι καταπληκτικοί ζωγράφοι της Α’ τάξης για μικρούς αλλά και για μεγάλους!
Μονοχρωματικές ζωγραφιές με τα αγαπημένα τους κραγιόνια από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Α1