Στο πλαίσιο του καινοτόμου βιωματικού προγράμματος “Σχολική και Κοινωνική Ζωή”, οι μαθητές της Δ’ τάξης πραγματοποιήσαμε μια δράση με στόχο τη συνεργασία της ομάδας για κοινό σκοπό. Χωριστήκαμε σε τριάδες. Κάθε τριάδα ανέλαβε να παρουσιάσει με το σώμα της μια παγωμένη εικόνα που να δηλώνει κάποια κατάσταση της καθημερινής μας ζωής, την οποία γνώριζαν μόνο αυτοί. Αφού οι ομάδες ετοιμάστηκαν με τη σειρά παρουσίασαν στην ολομέλεια της τάξης τις εικόνες τους και κάθε φορά οι συμμαθητές τους μάντευαν την κατάσταση που αποδίδουν.