Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείουγια να κατανοήσουν την έννοια της πρόσθεσης χρησιμοποίησαν τα γνώριμα για αυτούς τουβλάκια Lego. Χωρίστηκαν σε ζευγάρια, παίρνοντας το κάθε ένα από ένα “πυργάκι” Lego. Το ένα μέλος του ζευγαριού έκλεινε τα μάτια και το άλλο προσέθετε τουβλάκια, με σκοπό όταν ανοίξει ο άλλος τα μάτια του να μετρήσει τα τουβλάκια και να καταλάβει πόσα προστέθηκαν. Κάποια ζευγάρια επέλεξαν να κρατήσουν σημειώσεις στο διαδραστικό πίνακα, ενώ κάποια άλλα στο ατομικό βιβλιαράκι του εξερευνητή.