Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας “Επιστήμη του Διαστήματος”, οι μαθητές του Νηπιαγωγείου εξασκήθηκαν στην πρόβλεψη αποτελεσμάτων με βάση την παρατήρηση, τον πειραματισμό και την ερμηνεία εννοιών χώρου σε σχέση με τον προσανατολισμό.
Πάνω στο δάπεδο σχεδιάσαμε έναν στόχο και ένα σημάδι στο κέντρο του. Χωρίς να πατήσουν πάνω στις γραμμές του στόχου, οι παίκτες έπρεπε να αφήσουν να πέσει από το ύψος του χεριού τους ένα φύλλο, προσπαθώντας να το ρίξουν όσο γίνεται πιο κοντά στο κέντρο. Κάθε παίκτης είχε τρεις προσπάθειες, όποιος κατάφερε να ρίξει το φύλλο στο κέντρο κέρδισε 10 βαθμούς, ενώ όποιος έριχνε το φύλλο του στον περιφερειακό κύκλο αποκτούσε 5 βαθμούς.