Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου πραγματοποίησαν μαθηματική δραστηριότητα με στόχο να κάνουν άμεσες συγκρίσεις επιφανειών κάνοντας επικαλύψεις με άτυπες μονάδες μέτρησης και να καταλήξουν σε συμπεράσματα. Αρχικά, χρησιμοποίησαν κομμάτια χαρτιού σε διάφορα σχήματα, τα οποία κάλυψαν με τις κάρτες από επιτραπέζια παιχνίδια. Στόχος ήταν να μετρήσουν τις επιφάνειες, να τις συγκρίνουν και να καταγράψουν το αποτέλεσμα, δουλεύοντας ομαδικά. Η δραστηριότητα είχε και συνέχεια, καθώς οι μαθητές κλήθηκαν να μετρήσουν πόσο μεγάλος είναι ο λαχανόκηπός τους. Η ιδέα τους ήταν να μετρήσουν τα κουτάκια-πλακάκια του διαδρόμου που διασχίζει το λαχανόκηπο από το θερμοκήπιο έως τη λιμνούλα. Μέτρησαν τα πλακάκια και κατέγραψαν στο δάπεδο τον αριθμό.