Για την εμπέδωση εννοιών όπως η ισοδυναμία κλασμάτων και η διάταξή τους, καθώς και για την εξάσκηση στις πράξεις με κλάσματα, οι μαθητές έπαιξαν παιχνίδια με ζάρια διαφόρων τύπων.
Χωρισμένοι άλλοτε σε ζευγάρια και άλλοτε σε μεγαλύτερες ομάδες, έπαιξαν παιχνίδια όπως τα εξής: “Ποιά ομάδα θα βρεί τα περισσότερα ισοδύναμα κλάσματα;”, “Ποιός έχει το μεγαλύτερο κλάσμα;”, “Ποιός έχει το μεγαλύτερο αποτέλεσμα πράξης;”.
Σε κάθε παιχνίδι οι μαθηματικές διαδικασίες επαναλαμβάνονται πολλές φορές με αποτέλεσμα να εξασκούνται όλοι οι μαθητές διεξοδικά σε αυτές αλλά παράλληλα να συνεργάζονται και να διασκεδάζουν.