Οι μαθητές της Β’ Επαγγελματικού Λυκείου ασκήθηκαν στην ανάπτυξη παραγράφων, στην ορθογραφία και το λεξιλόγιο, μελετώντας το θέμα της διαφορετικότητας και συμμετέχοντας κυκλικά σε τέσσερις σταθμούς εργασίας (station teaching) εργαζόμενοι ανά ομάδες.
Η αίθουσα χωρίστηκε σε τέσσερις σταθμούς και οι μαθητές σε ισάριθμες ομάδες. Η κάθε ομάδα είχε στη διάθεσή της 15 λεπτά για να ολοκληρώσει τη δραστηριότητα του κάθε σταθμού, έπειτα έπρεπε να μετακινηθεί στον επόμενο.
Έτσι, οι μαθητές: