Τι καλύτερο από έναν περίπατο στη φύση για να αντιληφθούμε στην πράξη τι υπάρχει γύρω μας και τελικά τι από όλα αυτά είναι από ανθρώπινο "χέρι" και τι από τη φύση και μόνο. Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού βιωματικού προγράμματος “Αστική Ανάπτυξη” στη Δ' τάξη μας απασχόλησε η διάκριση μεταξύ φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος. Αρχικά συζητήσαμε τις ιδέες μας για τη σημασία των δύο εννοιών και κάναμε υποθέσεις. Έπειτα παρακολουθήσαμε μία παρουσίαση σχετικά με τη διάκριση του φυσικού και του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος και επιβεβαιώσαμε τις αρχικές μας υποθέσεις.
Εφοδιαστήκαμε με λευκά χαρτιά και μαρκαδόρους και περάσαμε στο δασάκι στο πίσω μέρος του σχολείου. Εκεί διατηρώντας ησυχία, για να αντιληφθούμε με όλες τις αισθήσεις μας το φυσικό περιβάλλον, ζωγραφίσαμε στο χαρτί μας ένα σκηνικό από το φυσικό περιβάλλον και κολλήσαμε φυσικά υλικά για να διακοσμήσουμε το έργο μας. Αφού ολοκληρώσαμε τη ζωγραφιά μας, ανταλλάξαμε μεταξύ μας ζωγραφιές. Τώρα στη ζωγραφιά που είχαμε στα χέρια μας έπρεπε να σχεδιάσουμε κάποια στοιχεία που να δείχνουν την ανθρώπινη παρέμβαση στο περιβάλλον που δημιουργήσαμε. Στο τέλος παρουσιάσαμε τις ζωγραφίες μας στους συμμαθητές μας και εντυπωσιαστήκαμε από τις πρωτότυπες ιδέες των συμμαθητών μας!